Laatu on linjasaneerauskohteittemme paras käyntikortti

Linjasaneeraukset

Toteutamme linjasaneeraukset kokonaisvastuullisena pääurakoitsijana ja vastaamme sekä rakennus- että taloteknisistä töistä. Panostamme linjasaneeraustyömaillamme korkealaatuisen toteutuksen lisäksi osakkaiden henkilökohtaiseen palveluun, hyvään dokumentaatioon sekä tietoteknisiin ratkaisuihin. Jokaisella linjasaneeraustyömaalla asukkaita palvelee oma asukasyhteyshenkilö.

Osakkaiden ja asukkaiden ajantasainen tiedottaminen on yksi linjasaneeraushankkeidemme palveluprosessien kulmakivistä. Reaaliaikaisten tiedotteiden lisäksi lähetämme kahden viikon välein yleistiedotteen, jossa käymme läpi projektin ajankohtaisia ja tulevia työvaiheita. Tiedotteet ovat nähtävillä sekä kiinteistössä että asukasportaalissamme. Asukasportaalimme keskustelut-toiminto on osakasviestinnän kulmakivi.

Linjasaneeraukset 2011 ja 2012, osakkaiden antamat arvosanat toiminnastamme:

Arvosanat 0-5 ja keskiarvot

As Oy Pajalahdentie 29 3.46 3.76 4.15 3.76 4.11 4.46 3.96
As Oy Pohjoiskaari 5 3.75 4,00 4.25 4.25 4,00 4,50 4.13
As Oy Lielahdentie 7 b 4.82 4.66 4.82 4.75 4.29 4.66 4.67
As Oy Isonnevantie 11 4.22 3.77 4.66 4.66 4.11 4.66 4.35
As Oy Aino Acktentie 5 4,50 4,00 4.33 4,00 3.33 3.66 3.97
As Oy Siltavoudintie 13 4,07 4,15 4,42 4,23 3,68 4,08 4,11
As Oy Puistokaari 7 4,66 4,16 4,77 4,55 3,66 4,11 4,32
As Oy Poutamäentie 6 4,3 4,1 4,6 4,7 3,8 4,4 4,31
As Oy Artturi Kannistontie 8 4,25 4,04 4,04 4,36 3,63 4,16 4,08
Etukäteisinformaatio
Tiedottaminen urakan aikana
Urakoitsijan tavoitettavuus urakan aikana
Urakoitsijan palveluasenne urakan aikana
Työmaan siisteys urakan aikana
Asukkaiden kohtaaminen työntekijöiden kanssa